dinsdag 28 augustus 2007

tot gauw!

Blijf onderweg af en toe even stilstaan om het uitzicht te bewonderen!

Nu ga ik echt weg hoor, maar in juni kom ik weer terug! Jullie mogen me allemaal volgen en mee gaan in mijn avontuur! Je kunt op mijn blog reageren of je stuurt een mailtje met leuke nieuwtjes uit het Zeeuwse land en sportuitslagen of gezellig berichtje over jezelf, want hoever ik ook weg ben, k blijf benieuwd naar jou!

Als je zin hebt, kunt je ook gewoon lekker ouderwets een brief schrijven of een kaartje sturen. Dit is mijn adres:

Nicole Constandse

P/a Project Share

PO Box TL 2403

Tamale (N/R)

Ghana

En als ik daar ben, dan hoor je mijn nieuwe mobiele nummer wel, voor grappige smsjes!

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Nicole, leuke website.
Kus, mam en Noah

Anoniem zei

Lieve Nicole,
Gisteren hebben wij enorm met je meegeleefd. Het was zover, helemaal in je up naar Ghana, afscheid nemen van je familie op Schiphol, alleen door de douane en daar ga je dan, naar een onbekend land. Wij hebben van Paul begrepen dat de overstap in Londen goed is verlopen en dat je vast kon wennen aan de hitte!
Wij hopen dat je een leuke vlucht hebt gehad en dat je aankomst goed is verlopen.Heb je lang bij de douane moeten wachten in Accra in de bloedhitte? Enorm spannend om dan uit het vliegveld naar buiten te lopen en te hopen dat er iemand staat maar met lef en zelfvertrouwen lukt dat ook in een heel ver land.
Veel liefs Anneke en papa

Anoniem zei

1 september 2007
Leuk je gesproken te hebben en fijn dat je er nu bent. Alles komt goed, zeker weten. Jij hebt nu Ghanees ondergoed, dat kunnen er niet veel zeggen. Goede zondag en geniet!
liefs mam en Noah

Béné & Jeroen zei

Hee Nicole,

Hoe is het? Goede vlucht gehad? Veilig op de plaats van bestemming aangekomen?
Lekker warm daar? Alles goed verlopen met douane en zo?
Mooie omgeving? Waarschijnlijk wat minder molens, dijken en terrasjes à la Sev...

Er staat trouwens al heel wat op je blog. Gaaf hoor! Hopelijk komt er spoedig nog veel meer bij. We zijn benieuwd naar je eerste indrukken en avonturen. Veel plezier en succes!

A bientôt,
Béné en Jeroen

Anoniem zei

dag lieve Nicole,

toch best gek dat jij nu zo ver van ons vandaan bent....niet even langskomen en dan ook echt even.....niet even samen hardlopen....niet even over school praten....niet even doen wie de hardste (....) kan laten.......niet even komen kletsen met Karen....niet even kroelen met Nick en Lisa....maar wel echt andere gave dingen doen!!! Wij zijn echt super trots op je. Maak er een mooie week van. Grote groet NLKP (NickLisaKarenPaul)

Anoniem zei

lieve Nicole,

het duurde even maar ik heb het nu ook door....Fijn om je gesproken te hehbben en om je mails te lezen. Slaap lekker. Kus mama en Noah

Anoniem zei

He Nicole,

Wat leuk om de eerste berichten uit Ghana te lezen! Door je levendige schrijfwijze, zie ik het zo voor me. Ik hoop dat de eerste indrukken je bevallen. Geniet en hopelijk kan je snel je eigen onderbroeken aan! :-)

Liefs Marleen

Anoniem zei

Lieve jufzus, AJAX speelt 2-2 tegen Groningen!!! Fijne daggroet

Anoniem zei

He Nicole,

Ik kan natuurlijk ook niet achter blijven met een reactie. Het is zo gek dat jij helemaal daar in Ghana zit, maar ik vind het wel ontzettend knap en geweldig voor je. Moet toegeven dat ik echt verschrikkelijk trots op je ben, hoewel ik je wel mis. Vooral de gewonen dingen (even naar Nicole, even bellen als ik iets niet meer weet). Veel succes en maak er een mooie tijd van.

Anoniem zei

Hoi Nicole, ik lees je website elke dag en vind het zo leuk en knap van je!! gelukkig heb je een goede reis gehad! Ik stuur dit nog naar alle collega's of weten ze hier al van...zie wel..nog geen prive-nieuwtjes, ...hoewel..majorie heeft een dochtertje! wel klein...1100gram maar het gaat goed.Veel succes deze week bij alle nieuwe indrukken.
liefs, jenny

Anoniem zei

Lieve Nic,
Bedankt voor je mailtje. Leuk zoals je alles beschrijft. Het is net of ik ook in Ghana ben.Nog steeds zo warm en regen? Weet je al wat meer over wat je de komende tijd mag gaan doen? Ik heb genoten van mijn vrije dag. Het weer was vrij goed: zon en wolken. Noah mist zijn loop vrouwtje maar! Nog op de fiets gezeten en hoe waren de Ghanese pannekoeken? Of juf is het pannenkoeken? Je rugzak hobbelt nog steeds door het Ghanese Land? Zal die even genieten en wat zal die veel te vertellen hebben.Zo lieve meid ik ga zo Noah uit laten.
God bless en de groeten aan Dave en Nelie.
kus mam en Nootje

Anoniem zei

Dag Nicole / Juf op avontuur in Ghana... Ik wist helemaal niets van je plannen, maar wel leuk voor je om op deze manier een jaar buitenland-ervaring op te doen. Ben je aangespoord door de verhalen en foto's van Neelie en ? Die waren meen ik met kerst in Ghana om een school te repareren.
Maar eh... hoe moet het nu met de 2-kies? Geen juf, geen 2-kie... dan zit Peter iedere zaterdagavond sip voor zich uit te staren...

Het allerbeste gewenst met je missie in Ghana, Erik Jacobs (vader van 2-kie Peter)

Anoniem zei

Lieve Nicole,
Elke dag gaan we naar "Juf in Ghana" om te genieten van je avonturen. Gelukkig is je eerste week goed verlopen maar we kunnen ons wel voorstellen dat je het af en toe best moeilijk hebt. Het is allemaal zò anders en al die nieuwe indrukken moet je maar verwerken in je up. Gelukkig lezen we dat je goed wordt opgevangen.
Veel liefs, Anneke en papa.