zaterdag 29 september 2007


Er gaat ff wat mis met de foto, maar zo kun je wel goed zien hoe hard je over deze weg naar beneden kunt crossen!
Dit is echt 1 van mijn favourite fietstochten:
eerst een heuvel opfietsen, dan genieten van het uitzicht (je ziet mijn dorp liggen),
ff van de rust genieten of de mensen groeten die omhoog lopen met hele huishoudens op hun hoofd en nog ff naar boven knipogen en bedanken dat ik hier mag zijn en dan...
met fiets met fietsmand naar beneden crossen en nadat ik dit al een aantal keer heb gedaan weet ik waar de gaten in de graffelweg zijn om te ontwijken!
En met zweet overal kan ik thuis onder de douche gaan staan!
Geniet nog van t weekend en weer een mooie herfstweek!
Bij ons regent het nu ook, maar dat geeft niet want het is al avond, maar voor de mensen in het noorden is het echt erg. Hier in onze omgeving is niet veel overlast, alleen dat de wegen verschrikkelijk slecht zijn!
Tot gauw en bedankt voor al jullie berichten!
Oja Edwin, hoe is het weer bij jullie, heb je al een dag zonder regen gehad in Ierland...bestaat het dus wel...Succes met alles!