donderdag 13 september 2007

Het leek wel of ik gewoon op mijn eigen school was



Donderdag 13 september 2007

Nog ff over gisteren, toen gingen we 's avonds spaghetti eten met iets van vlees, maar ik dacht ik neem dat maar ff niet, want ik had het gevoel of mijn maag weer omdraaide en gelukkig maar want zegt die mam, we hebben vanmiddag net het konijn geslacht, lekker vers!
En na het eten zin we nog stad en land afgereden om chocola en ijs te kopen, want dat is hier niet zomaar overal verkrijgbaar, maar we hebben het gevonden en het was genieten!

Vandaag met de taxi naar een school geweest en dat was echt een super school, alles heel goed georganiseerd en daar houd ik wel van, maar er was een kleuterjuf ziek, dus ik kwam als een geschenk uit de hemel binnen of ik even met 25 kleuters wilde gaan eten...het is gelukt en er was er maar 1 die met rijst in zijn haren weer terug ging naar de klas! Het was ook nog maar 9.45 uur dus ik moest niet te veel naar dat eten kijken, want daar heb ik dus echt nog geen zin in!
Toen een boekje voorgelezen en slechts 2 zijn er van hun stoel gevallen, omdat ze in slaap gevallen waren of lees ik gewoon zo saai voor?
toen nog buiten gespeeld en ik heb hoofd schouders knie en teen 100 keer in het Engels gezongen, beetje jammer dat er 1 met zijn mooie uniform in de modder viel!
Om 12 uur gingen ze weer eten en toen ging het al een stuk beter, ik stuurde ze terug naar de klas als ze klaar waren en dat vonden ze super tof, want het was echt een feest toen ik binnen kwam, gleukkig zat het kamertje van Epjan naast mijn lokaal,dus ik werd aardig in de gaten gehouden!
en toen om 13.30 werden de kinderen opgehaald en er bleef er maar 1 over, die na 10 minuten op mijn schoot zitten in slaap was gevallen met mij er bijna bij, zo dat was mijn dagje kleuteren! Ruth, ik denk dat ik maar gauw eens om de thee kom en gelukkig heb ik er volgende week maar 1!
Oja nog ff alle juffen die zwanger zijn, je hoeft geen zwangerschapverlof meer aan te vragen, want de andere kleuter juf had haar baby gewoon mee genomen en toen de kinderen gingen drinken, ging kreeg haar baby de borstvoeding, dusss juffen jullie hoeven geen bordje meer op het rt hok te hangen dat jullie aan t afkolven zijn, want baby's kunnen gewoon mee en ook geen enkele kleuter zat raar te kijken, toen de juf borstvoeding gaf, ik denk dat ik de enige kleuter was die een beetje vreemd opkeek!

Zo zien jullie maar ik begin al te wennen en het is leuk om weer les te geven en met kinderen bezig te zijn!
tot gauw en nog een mooi weekje en lekker op naar t weekend!
Ik ga morgen om 6 uur terug met de bus naar mijn dorp!