vrijdag 8 februari 2008


Ja, k heb ff een nieuw talent ontdekt: haren knippen, dan hoef je ten minste niet zelf stil te zitten! De kappers hier hebben alleen maar zo'n scheerding en geen scharen, want die gebruiken ze niet en toen vroeg Anneloes: "Durf jij mijn haar te knippen?"En toen durf ik wel.... Er is wel 10 cm af, maar dat kwam eigenlijk omdat het niet helemaal recht liep en toen ging er steeds meer af! Nee, Anneloes is helemaal tevreden! Ik hoef niet naar de kapper, want mij krullen zijn zo droog, dat het gewoon afbreekt!

En, Miquel en Anne, wat vinden jullie van mijn nieuwe Ghana jurk, bedankt! Hij past precies!
Ook is goed te zien, dat ik al een grotere tas op mijn hoofd kan drogen!
Let ook ff op mijn zweetbandje: Ghanapower voor morgen!

Groep 6b, de antwoorden op jullie vragen komen eraan!

Een gezellig weekend, rust lekker uit, maak er wat moois van en veel groetjes uit Ghana!
De harmatan is al minder aan t waaien, daardoor wordt het wat warmer, vandaag was het 39 graden, maar mijn lichaam vindt het heerlijk!

Liefs Chantiwuni & joef & Nicole.