vrijdag 11 april 2008

Even voorstellen aan onze aap...
Hij zit vast aan een touw dat rond zijn middel zit en vanuit mijn bed kan ik hem zo zien. De eerste 2 dagen zat ie heel de tijd in de boom, maar nu komt ie gewoon op je af. Ik dacht dat ik meer held zou zijn, maar ik durf hem wel eten te geven, maar ik durf hem nog niet vast te pakken.
Hebben wij weer een aap die liever mango eet dan bananen! Oja hij eet ook pinda's en als je die dan geeft in zijn handje, gaat hij ze pellen en hij drinkt water.

De boeren hier vinden de apen maar niets, want ze ruineren heel hun farm en maken ze dus ook het liefst meteen dood. Ze worden niet opgegeten, de Ashanti's, meer in het zuiden, eten wel broodje aap! De aap komt hier ook heel gauw uit de mouw, aangezien iedereen hier een t-shirt met korte mouwen aan heeft! Het begint ook een beetje een luie aap te worden, want hij wacht net zolang tot dat je zijn eten komt brengen!

Zo hebben we dus nu niet alleen 's nachts een watchman bij ons huis, maar ook overdag!