vrijdag 11 april 2008

De week van Bokito en nog veel meer avonturen!

Op maandag ben ik met Anneloes gaan zingen op mijn school in het dorp. We hebben in elke klas een aantal liedjes gezongen en we eindigden met een lied waarbij de kinderen in lange optocht over het schoolplein mochten marcheren! We hadden een lol, ja ik denk dat wij en de leerkrachten nog wel meer moesten lachen dan de kinderen.

Daarna ging ik nog even een aantal mensen groeten in het dorp en afgelopen zaterdag waren we er ook al geweest voor de kinderclub en toen vroeg iemand of we een aap wilde kopen, ja een echte, ik zei meteen ja, maar dat was niet zo handig, want ik woon niet alleen in een huis, dus eerst even overleggen en...het is ja geworden! Dus na het groeten gingen we de aap ophalen en helaas heb ik geen fietsmand meer voorop mijn fiets, die is er namelijk afgesprongen, omdat ik te hard ging, dus kon Anneloes mooi voor aap fietsen! We noemen hem...Bokito, dat kwam zomaar in ons op...