vrijdag 4 april 2008




Hier weer een berichtje van joef!

En ik ga jullie ff voorstellen aan onze klusjesman: Kammendo! Je kunt hem overal voor inschakelen voor het brengen van je fiets met lekke band naar de fietsenmaker, voor het aanvegen van de bladeren in je tuin, voor het verbranden van de vuilnis in de voortuin en morgen gaat ie mee naar ons dorp omdat Rachel en ik kinderclub hebben en hij gaat vertalen en vanmiddag heb ik ff met thee hem gedronken! Nou volgens mij heeft hij meer de thee gegeten, er ging namelijk zoveel suiker in dat de theelepel bijna rechtop bleef staan! We hebben een wit t-shirt van Lous voor hem beschilderd, zodat iedereen in Gushegu van zijn helpende hand op de hoogte is, echt iemand die altijd voor je klaar staat en waar je super mee kunt lachen! Oja, Arma, die zonnebril is echt een topper! Weet je wat ik ook zo lief vind, hij vraagt altijd: "How's your mam en your brother en your friend is in Holland (en elke keer zeg ik weer braaf dat hij veilig thuisgekomen is) en your stranger, how's it? Met stranger wordt Arma bedoeld....