donderdag 26 juli 2007

Nog even dromen voordat ik in het diepe spring!

Twee oren om te horen.
Twee ogen om te zien.
Handjes in de hoogte
voetjes van de grond
zon en droogte
lachen is gezond!

Net mijn vliegticket betaald, verzekeringen geregeld, een stel inentingen gehad,
heel veel malariatabletten gekregen en nu...op naar 31 augustus,
want dan vlieg ik weg!

Vanaf Amsterdan, naar Londen, vlieg ik naar Accra, de hoofdstad,
daar blijf ik overnachten bij een kennis van Nelleke en Rahman en dan
vlieg ik de volgende dag, met een binnenlandse vlucht, naar Tamale, een van de grootste steden in het noorden van Ghana.
In Tamele blijf ik ongeveer 2 weken bij een gezin om eens
een beetje te kijken en te luisteren naar hun leven, te proeven van hun cultuur en te ontdekken wie de mensen in Ghana zijn.

En dan en dan en dan ga ik naar Gushiago naar Hawa en Salma en hun ouders,
waar ik in dat heel diepe badje een sprong maak!

Geen opmerkingen: