donderdag 26 juli 2007

Ondersteboven en binnenstebuiten...


alles wat ik nodig heb is de grond onder mijn voeten en de hemel boven me!

Nog 1 malariapil en dan vertrek ik gewoon echt! Het begint spannend te worden, want het komt nu wel heel dichtbij, een beetje afscheid nemen, een beetje inpakken, beetje opruimen en... kom maar op, ik heb er zin in! Zaterdag 18 augustus was er voor mij een verrassingsafscheidsfeestje georganiseerd bij mama in de achtertuin! Echt een verrassing! Ik had met mama afgesproken om te gaan hardlopen, "dus kom maar gewoon in je hardloopkleren hoor", wordt er naar megeroepen, "maar neem ook even andere kleren mee, kunnen we nog een frietje halen op strand." Zo gezegd, me zo aangekleed en daar stond ik dan tussen allemaal vrienden, een versierde tuin en een gevulde tafel met allemaal lekkere zelfgemaakte hapjes! De hele avond was genieten, bedankt allemaal voor jullie lieve woorden, je gezelligheid, de cadeautjes, kaartjes en je vriendschap!

Maak gebruik van de gave van het zien. Zorg dat je niets mist en deel je vreugde met anderen!

Geen opmerkingen: