zondag 2 september 2007

na een lekker rijstmaaltijd...

snel nog een berichtje!
Ik zit dus met nog een Nederlands meisje in een huis van steen, echt best groot met een hek erom heen. En we worden omringd door hutjes. Overdag is het snoeiheet en zo tegen 18.00 uur is het helemaal donker. Dus op tijd naar bed en ook wel grappig dan komt de buurman, die gaat op de veranda slapen in zijn hangmat met muskietennet als een soort beveiligingsman en 's ochtends om 6 uur gaat ie weer terug naar zijn eigen hut.

Ik ben vanmiddag 2 keer gaan fietsen op een merkloze fiets, waarvan je eerst de banden moet oppompen met wel een echte racefietspomp! Dan ga je eerst een heuvel af en onderweg kom je vrouwen tegen die hout zijn gaan halen of kinderen die wat rondlopen of geiten die midden op de weg wat rond scharrelend en na een halfuurtje weer terug, maar dan met zweet op mijn hoofd kom ik de heuvel op!

Oja als toetje heb ik manderijnen op, ja die hebben ze hier al!
Tot de volgende keer!