zaterdag 12 januari 2008




Mama, bedankt voor het meehelpen bij het kopen van de boodscahppen en voor het serveren!

Paul, bedankt voor je hulp bij het vervoeren van de watermeloenen, voor het opzetten van de partytenten en stoelen, voor eht serveren en het filmen!

Ook de sponsors, super bedankt voor al het geld, er is nog geld over dat gaan we waarschijnlijk gebruiken voor het kopen van dekens voor de vrouwen (waarvan ook gezegd wordt dat het heksen zijn) in het dorp van Siebrand en Linet.

Wat veel kerstpost kreeg ik, echt super bedankt, ze hangen allemaal op in mijn slaapkamer en de topper was toch wel de mp3speler van de meiden met allemaal lieve worden en geweldige muziek vol herinneringen...Miek en Marlies, k zou zo weer gaan naar die camping met die koeien om de volgende dag te gaan springen bij de Dijk of toch liever naar Frankrijk met ons pizalied en wat zou ik Robbie hier graag uitnodigingen voor een concert, ik weet zeker dat ze allemaal fan worden of is Justin dan jaloers...Allemaal bedankt! En Charlotte,Rik en Chiel bedankt voor de kaart die ik kreeg van meester Paul! Oja Annemarie, k hang alle kerstkaarten op, dan kan Anja ze in mei komen bekijken, want volgens mij is het elke dag tijd om te delen, om Kerst te vieren! Marianne, k ga zo op mijn slippers ff naar t dorp om sinaasappels te kopen!

Bedankt,

het zijn 7 letters, 1 woord, maar het doet me zo goed!

Na een week...gingen we met de ochtenbus (vroeg he mam, maar wel fijn dat Kamendo zo op tijd kwam met een kar om de koffers naar de bus te rijden) naar Tamale om lekker vakantie te gaan vieren, helemaal in het zuiden!

Geen opmerkingen: