woensdag 7 mei 2008

Het was echt super gezellig om zo aan vrienden te laten zien wat joef doet in Ghana en ook dat jullie niet zomaar vakantie kwamen vieren, maar gewoon wilden mee helpen, echt super! Jullie zijn zo van de ene cultuur in de andere cultuur gedoken, k hoop dat jullie de mooie dingen van Ghana mee naar huis nemen om thuis uit te proberen en vergeet als belangrijkste niet het komt altijd goed! We hebben in Mole zoveel gelachen, goeie gesprekken gevoerd, de natuur bewonderd en veel spelletjes gespeeld. Deze foto geeft echt een lachmoment aan, die ene leerkracht had alleen zijn slippers mee en moest dus laarzen huren, maar die waren te klein, dus je snapt wel dat die na 2 uur wandelen niet zo gemakkelijk meer uit gingen!


´s Middags ben ik nog naar Larabanga geweest, daar staat de oudste moskee van Ghana, ik vond hem heel mooi.

En nu ben ik weer terug in Gushegu om hier dingen af te ronden, nog ff school met Hawa, nog een evaluatie met de zondagschoolleiders en een evalauatie met de leiders van de dorpjes die we hebben bezocht en afscheid nemen van dit bijzondere jaar!

Volgende week ga ik nog met Rachel een beetje vakantie vieren in Ghana, we willen naar de oostkust, met mama en Paul ben ik naar de westkust geweest nu de andere kant. Marleen en Anneloes gaan ook binnenkort naar Nederland terug en daarom spreken we nog ff af in Accra om langs een voetmassage eelterafhaalmevrouwtje te gaan, samen te eten en heerlijk in de zee zwemmen en alleen maar kletsen over onze mooie avonturen in Ghana en dan vlieg ik eind mee terug naar t Zeeuwse, k ben benieuwd...Weetje ik verlang niet echt naar mijn huisje en mijn spullen, maar gewoon lekker bij Lous zijn, wandelen met Noah en mama, bij oma eten en met mijn broers hardlopen of ff bijpraten en lekker kletsen met de meiden met een Sevthee erbij!

Dus Carline, k ben nog niet aan t rondreizen...
Dus tot heel gauw, lieve allemaal en nog een keertje bedankt voor al jullie bemoedigingen!

Not fame, wealth, power and other
worldly ambitious
not cleverness or great ability,
but purity of heart
clearness of vision
and singleness of purpose
are the essentials.

Trust in God from the bottom of your heart
don’t try to figure out everything on your own.
Trust God for where your life is going
God is in control.

Commit to the Lord, whatever you do
and your plans will succeed
pray “Lord I’m available to you
Here I am, Lord, use me.”

God is in control
Trust God.

liefs joef Chantiwuni!